Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 11 maanden geleden
2023-06-07

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Wij zijn gestart met het opstellen van een nieuw BBP met de looptijd van 2024 tot en met 2029. Het BBP bevat het bereikbaarheidsbeleid van de provincie voor de komende jaren. Het BBP is daarmee ook bepalend voor de verdeling van de financiële middelen voor mobiliteit en infrastructuur. De scope van het BBP omvat de uitwerking van de ambities uit de Omgevingsvisie naar doelstellingen in het bereikbaarheidsbeleid voor onder andere verkeersveiligheid, duurzaamheid, gezondheid en leefbaarheid, verdeeld over mobiliteitsthema’s als openbaar vervoer, wegen en vaarwegen, knooppunten, fiets en goederenvervoer. Uiteraard heeft het BBP nauwe raakvlakken met andere beleidsterreinen van de provincie, zoals schone lucht, natuur, milieu, inclusie, woningbouw en circulaire economie.

Het BBP geeft richting en invulling aan de bestaande kaders voor bereikbaarheid voor de komende zes jaar. Deze kaders zijn gebaseerd op de Omgevingsvisie en diverse andere belangrijke aanvullende bereikbaarheidskaders.

In deze opdracht ligt de nadruk op het verder uitwerken van het concept Bereikbaarheidsprogramma. Dit proces is een interactief proces met collega’s binnen het domein Mobiliteit. Je organiseert 1-op-1 gesprekken en werksessies om de inhoud scherper te krijgen, je schrijft verder aan het BBP en past teksten van anderen aan in de grote verhaallijn. Je verzamelt gegevens en je komt met voorstellen voor visualisaties. Je denkt mee met het juist overbrengen van de boodschap en het structureren van hoofdzaken, bijzaken en pakkende voorbeelden. Je werkt mee aan het opstellen voor een format voor de uitvoeringsprogramma’s. Waar nodig help je de projectleider bij alle andere zaken voor het BBP, waaronder de voorbereiding van bestuurlijke stukken en interne en externe sessies.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als junior projectleider bij een gemeente of provincie;
3. Maximaal uurtarief van €56,- exclusief BTW en reiskosten woon-werk.

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als (junior) projectleider (30 punten);
5. Een afgeronde opleiding/cursus in de richting van duurzaamheid/projectmatig werken (20 punten);
6. Een afgeronde opleiding/cursus in de richting van ruimtelijke ordening of verkeerskunde (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van de omgevingswet (10 punten);
8. Aantoonbare kennis van een gemeentelijke of provinciale instelling en bijkomende bestuurlijke processen (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
– Organisatievermogen;
– Overzicht brengen en bewaken;
– Schriftelijke en mondelinge communicatie;
– Verbinden.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 13 juni 2023 óf woensdag 14 juni 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 6 juni 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 7 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 8 juni 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

36 uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.