Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
Afdeling Informatiebeheer
De afdeling I&A/Informatiebeheer faciliteert en adviseert over digitale transformatie van de werkprocessen en informatiestromen binnen alle afdelingen van de gemeente. De afdeling bestaat uit verschillende specialisten die deze processen ondersteunen en uitvoeren, van de postkamer, via recordbeheer en management, tot aan het (digitale) archief.
Opdracht
De opdracht betreft het oppakken en uitvoeren van allerhande adviestrajecten binnen de gemeentelijke organisatie. Van het implementeren van zaakgericht werken, tot het meedraaien binnen aanbestedingsprojecten voor software en dienstverleningsproducten. De adviseurs Informatiebeheer kijken vooruit naar nieuwe W&R en de gevolgen daar van voor de informatiestromen binnen de gemeente.
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij);
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als adviseur Informatiebeheer__
Gunningscriteria te boordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur informatiebeheer bij een gemeente (50 punten);
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting (geo) informatiewetenschappen, (technische) bedrijfskunde (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met implementatie zaakgericht werken (30 punten).__
Competenties
– Overtuigingskracht;
– Analytisch denken;
– Kennis van relevante wet en regelgeving op het gebied van Archivering en Document en Informatiehuishouding;
– Ervaring met Projectmanagement;
– Kennis van ICT systemen die informatiehuishouding ondersteunen
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 11.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.