Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 1 jaar geleden
2023-06-08

Organisatie
Bij MBO Amersfoort kunnen mbo studenten kiezen uit 140 praktijkopleidingen verdeeld over 14 scholen. We zijn een actieve en dynamische school die altijd in ontwikkeling is. We werken bijvoorbeeld samen met het bedrijfsleven en brancheorganisaties zodat studenten veel praktijkervaring opdoen. Sommige opleidingen hebben zelfs een eigen onderwijsbedrijf. Bij MBO Amersfoort leiden we met gedreven professionals studenten op tot zelfbewuste en waardevolle vakmensen. 

Opdracht
Het team P&O bestaat uit 20 professionals verdeeld over diverse diensten: personeels- en salarisadministratie, advies, interne Academie, coaching en beleid.
Voor het team personeels- en salarisadministratie (PSA) zoeken wij een Interim leidinggevende. Administratie. Onderwijl loopt de werving- en selectieprocedure voor een vaste teamleider.

Je geeft leiding aan het team personeels- en salarisadministratie (PSA) en je bent verantwoordelijk voor de administratieve P&O processen. Als geen ander begrijp je dat de ‘basis’ bij P&O altijd op orde moet zijn. Hierbij zet je de kracht van het team in. Als leidinggevende van het team ben je coachend in de operationele en dagelijkse werkzaamheden. Ook denk en kijk je verder dan de dag van vandaag, bijvoorbeeld op de inrichting van het personeelsinformatiesysteem en de dienstverlening.

MBO Amersfoort werkt met het personeelsinformatiesysteem HR2day via administratiekantoor Merces. De mutatie- en salarisverwerking is aan hen uitbesteed. In nauwe samenwerking werk je aan optimalisatie en kwaliteit. Er blijft voldoende werk over voor de afdeling zoals alle bevestigingen van arbeidsvoorwaarden naar medewerkers, controles, rapportages, vragen van medewerkers en verbeteren van werkprocessen. Intern werk je nauw samen met de collega’s van Finance & Control en Informatiemanagement & ICT.

Samengevat zijn je taken
– Werken aan de kwaliteit, tijdigheid en betrouwbaarheid van de administratieve P&O processen.
– Coachen en aansturen van gemotiveerd team PSA (5 medewerkers, ca 3,6 fte).
– Vertalen van de wensen van de klant in service van het team.
– Sparringpartner specifiek van Manager P&O en medewerker salarisadministratie.
– Onderdeel van projectteam aanbesteding administratiekantoor en personeelsinformatiesysteem.
– Adviseren en het doen van beleidsvoorstellen met betrekking tot regelingen en arbeidsvoorwaarden, wet- en regelgeving en cao en de daaruit voortvloeiende personele, financiële en fiscale consequenties.
– Bijdragen aan een heldere taakverdeling tussen personeelsadministratie en P&O adviseurs en stimuleren van een goed samenwerkingsklimaat tussen verschillende subteams binnen P&O.

Petra Duiverman-Pot, huidige teamleider PSA: ‘Met het team hebben we de afgelopen jaren hard gewerkt aan het optimaliseren en digitaliseren van onze werkprocessen. Daar zijn we heel trots op!’

Dit vragen we van je
Iemand die bedrijfsmatig de zaken op orde heeft en die staat voor verbinding tussen de subteams binnen de afdeling P&O en met de andere organisatieonderdelen. Je bent gericht op het resultaat en de kwaliteit en je weet dit te bereiken door middel van samenwerken, communicatie, coachen en een helicopterview.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding PDL of VPS;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende op een personeels- en salarisadministratie;
3. Beschikbaar per uiterlijk 1 juli 2023, voor tenminste 32 uur per week;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende met het coördineren van administratief werk binnen een team (benoem dit duidelijk in het cv.) (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met implementeren en digitalisering van werkprocessen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het vervullen van interim opdrachten (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv.) (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring op P&O/ HR gebied met kennis van de (onderwijs) CAO en sociale wet- en regelgeving, ligt dit toe in het cv (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring binnen het (MBO) onderwijs (10 punten);
9. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met personeels- en salarisadministratie (30 punten);
a. 0 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met personeels- en salarisadministratie (15 punten);
b. 3 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met personeels- en salarisadministratie (25 punten);
c. 5 jaar of meer aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met personeels- en salarisadministratie (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Eigenaarschap;
  • Klantgericht;
  • Projectmatig werken;
  • Communicatief/verbindend;
  • Zorgvuldig. 

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie vijf (5) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De vijf (5) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Houd rekening met de zomervakantie van 24 juli t/m 4 aug.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagochtend 15 juni 2023 tussen 08.30 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 7 juni 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 8 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 9 juni 2023, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

32 uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.