Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 1 jaar geleden
2023-06-11

Organisatie
Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo’n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Opdracht
Administratieve ondersteuning op het werkproces Wonen.

Dit betreft onder andere het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen woonurgenties, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker woonurgenties bij de onafhankelijke urgentiecommissie.

Daarnaast zijn we in dit werkproces verantwoordelijke voor de afhandeling van vele aanvragen om woonleningen, zoals de starterslening en de duurzaamheidsleningen. De opdracht bestaat hier uit het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen leningen, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker wonen bij de afhandeling van aanvragen. Het gaat hier om een functie waarin zelfstandig werken verwacht wordt van de kandidaat.

Verder zijn de beleidsmedewerker Wonen en de Regisseur Wonen, Welzijn en Zorg verantwoordelijk voor de uitvoering van de woonvisie en daarbij zitten veel administratieve processen waarbij ondersteuning voor nodig is. Er is sprake van een landelijke wooncrisis waarbij veel inzet gevraagd wordt van de gemeenten. Daarnaast speelt momenteel ook de huisvestingscrisis van vluchtelingen, waarbij er veel administratieve/ondersteunende werkzaamheden voorliggen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. In het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
2. Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker;
3. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker afgelopen 5 jaar (25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling (15 punten);
6. Aantoonbare kennis van de woningmarkt en/of het beleidsthema wonen (20 punten);
7. Aantoonbare ervaring met Word en Excel (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de inhuur periode kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (10 punten);
9. Het uurtarief bedraagt maximaal €40,- exclusief BTW / inclusief reiskosten (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet

Competenties
– Plannen en organiseren;
– Zelfstandig kunnen werken;
– Oog voor detail;
– Stevig in de schoenen;
– Schriftelijk en mondeling sterk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

24 uur, 3 maanden, MBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.