Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.
Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega’s die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega’s die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen – binnen en buiten de organisatie – stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega’s die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn, inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.
Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.
Opdracht
Gemeente Hilversum bereid zich voor op de ingang van de omgevingswet op 1 jan 2024. Een onderdeel hiervan is het implementeren van een vergunningen systeem waarmee de omgevingswet processen ondersteund kunnen worden. Dit project is in 2 fasen uitgevoerd: in fase 1 is Centric Leefomgeving in gebruik genomen met een inrichting voor de Wabo processen. Vanuit fase 1 zijn een aantal restpunten gekomen die tegelijk met de voorbereiding en inrichting van de omgevingswet opgepakt zullen worden. Om dit projectmatig op te pakken zijn twee projectopdrachten – op verzoek beschikbaar.- opgesteld; een gericht op correcte archivering van informatie en de ander gericht op de restpunten fase 1 en inrichting en ingebruikname van de processen van de omgevingswet. Voor beide projecten zoeken we of meerdere projectleiders.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring als projectleider met implementatie van processen en applicaties binnen de informatievoorziening
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring met zowel de harde (technische) als de zachte (organisatorische) kant van projecten, licht dit toe doormiddel van een voorbeeld (35 punten);
4. Tenminste 3 implementatie projecten geleid bij Nederlandse gemeenten in de afgelopen 5 jaar, benoem deze in het cv (35 punten);
5. Tenminste 1 implementatie begeleid van een VHT applicatie (benoem dit duidelijk in het cv.) (15 punten);
6. Een maximaal uurtarief van €110,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- en werkverkeer (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet
Competenties
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie vijf (5) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De vijf (5) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg. Thuiswerken is mogelijk in overleg met de opdrachtgever. Gemeente Hilversum heeft het beleid voor vaste medewerkers dat tenminste 50% van de uren op kantoor gewekt wordt. Voor het project zal gelden dat de noodzaak op kantoor te zijn sterk afhankelijk is van de projectfase en -werkzaamheden.
Planning
De bij de gemeente zijn gepland op maandag 26 juni 2023 tussen 09.00 uur en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 23 juni 2023, in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 21 juni 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 22 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 23 juni 2023, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.