Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 4 maanden geleden
2023-12-20

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 350 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat blijkt uit ons ‘Beste Werkgever’-keurmerk, en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Je werkt voor het cluster Wet Maatschappelijk ondersteuning, welke onderdeel uitmaak van de afdeling Sociaal Domein. Je ondersteunt dit team bij de administratieve afhandeling van Wmo beschikkingen.

Opdracht

  • Wmo-dossiers vanuit Civision overzetten naar Onegov

Vereisten / knock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker informatiebeheer/DIV medewerker bij een gemeente;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met cloudversie van zaaksysteem Onegov (45 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Civision (40 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als medewerker informatiebeheer/DIV medewerker bij een gemeente (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties:

– Servicegerichtheid;
– Flexibiliteit;
– Resultaatgerichtheid;
– Accuratesse.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

12 uur uur, 2 maanden, MBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.