Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 7 maanden geleden
2023-09-24

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Samen met de collega adviseurs Werving & Selectie adviseer je het management van de organisatie op het gebied van in- en doorstroom. Voor recruitment is er een richting ingezet. Er is genoeg ruimte om met jouw visie op recruitment mede vorm te geven aan de werkzaamheden. Met jouw kennis van recruitment zorg jij dat voor tijdelijke opdrachten en vacatures de juiste kandidaat wordt gevonden en doorstroom binnen de organisatie soepel verloopt.

·     Je zorgt voor het inzetten van de juiste wervingskanalen om de doelgroep voor jouw vacature te bereiken;

·     Je voert, samen met andere betrokkenen, sollicitatiegesprekken met geselecteerde kandidaten;

·     Je zorgt voor een vlot verloop van indiensttredingen;

·     Je begeleidt het werving & selectieproces tot aan de benoeming van de beste kandidaat;

·     Je bent bekend met het werven van tijdelijke inhuur via een DAS-procedure en de daarbij behorende wet- en regelgeving of procedures;

·     Het verwerken van gegevens in het e-HRM systeem en het DAS-procedure behoort ook tot jouw takenpakket. Daarbij word je ondersteund door een medewerker Werving & Selectie.

Je bent een inspirerende collega die enthousiast en gedreven meebouwt aan de positie en het imago van het team HRO en Matchpoint in het bijzonder. Je zoekt de verbinding. Je bent een volwaardig gesprekspartner voor zowel het management als ook voor de kandidaten van verschillende niveaus. Je kunt goed schakelen tussen de verschillende procedures, hebt gevoel voor verhoudingen en beschikt over organisatiesensitiviteit. Je bent vinding- en initiatiefrijk, klant- en resultaatgericht en je anticipeert op ontwikkelingen. Je bent in staat te overtuigen, werkt planmatig en bent communicatief sterk. Je werkt graag op basis van resultaatafspraken en komt jouw afspraken na.

  • HBO / WO werk- en denkniveau. Een afgeronde opleiding op het gebied Personeelsmanagement is een pré.
  • Minimaal 4 jaar ervaring als Adviseur Werving en Selectie in de publieke sector, 
  • Ervaring met inhuurprocedures aan de corporate kant bij een overheidsorganisatie;
  • Kennis van en werkervaring met HR, arbeidsvoorwaarden en externe inhuur;
  • Inzicht in samenhang met aangrenzende kennisgebieden, zoals inkoop (inhuur) en communicatie.
  • Je bent in het bezit van uitstekende communicatieve- en adviesvaardigheden
  • Wij werken hybride maar verwachten je wel gemiddeld 2 dagen per week op het Provinciekantoor in Utrecht.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur werving en selectie bij een overheidsinstelling
 3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met inhuurprocedures aan de corporate kant binnen een overheidsorganisatie;

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HR/personeelsmanagement (30 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur werving en selectie  bij een overheidsinstelling (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van HR/arbeidsvoorwaarden en externe inhuur (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met aangrenzende kennisgebieden, inkoop, externe inhuur en communicatie (10 punten);
8. Beschikbaar op minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Een verbinder;
  • Stevige gesprekspartner;
  • Communicatieve eigenschappen.

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Tarief max 89 euro.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (flexibel)
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland via teams op donderdag 28 september 2023 van 09:00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 september 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • ·         De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • ·         Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • ·         Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 19 september 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 20 september 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 25 september 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Publicatie:

Betreffende termijnbepaling uitzetten opdracht/Doorlooptijd opdracht
 Uitvragen worden in principe met een reactietermijn van 10 kalenderdagen uitgezet. Bij specialistische functies, oftewel non-generieke functies, die onder normale marktomstandigheden worden uitgezet, zal er dientengevolge gekozen worden voor een reactietermijn van 10 kalenderdagen. Bij generieke functies of een non-generieke functies die onder afwijkende marktomstandigheden worden uitgezet of waarvan de opdrachtwaarde onder de Europese aanbestedingsdrempel blijft, kan er gekozen worden voor een kortere reactietermijn.

 

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

32 tot 40 uur, 8 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.