Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 1 jaar geleden
2023-03-22

Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.

Opdracht
Binnen deze complexe organisatie word jij coördinator voor de Financiële administratie van de BEL-combinatie en voor de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Je komt te werken in het cluster Financiële Administratie, onderdeel van het team Control & Financiën.

We hebben binnen het cluster financiële administratie collega’s die zich richten op de debiteuren en crediteurenadministratie, op het doen van betalingen, op invorderingswerkzaamheden, maar ook op het gebied van grootboekbeheer en het bijhouden van de tussenrekeningen. Er is ook iemand die het applicatiebeheer verzorgt. De collega’s verrichten tevens werkzaamheden voor o.a. het jaarrekeningproces, zoals het opstellen van het balansdossier. De coördinator plant en monitort dit proces en is sparring partner voor de collega’s. Concreet houdt deze functie in dat je:

  • Werkzaamheden afstemt met de collega’s die actief zijn binnen het cluster;
  • Collega’s helpt bij het oplossen van knelpunten;
  • Stuurt op het oplossen van knelpunten in werkprocessen en doet verbetervoorstellen

De financiële administratie is de basis voor de P&C-documenten, kortom, de financiële administratie is een fundament waarop verder wordt gebouwd. Deze basis moet dus kwalitatief goed zijn. Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie daarvan. Onze Financiële administratie werkt met Civision Middelen (SAP).

Naast de reguliere taken, ben je ook continu scherp op het doorvoeren van verbeteringen binnen het team C&F, zo initieer je doorontwikkelingen op het gebied van digitalisering en jaag je procesoptimalisatie aan.

Dit vraagt ook van je dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen je vakgebied.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Coördineren van de werkzaamheden binnen het cluster FA
  • Vraagbaak voor het cluster
  • Monitort de voortang en stuurt bij waar nodig
  • Is sparringpartner voor de collega’s
  • overleg voeren met belanghebbenden
  • Doet verbetervoorstellen

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Coördinator;
3. Aanwezig op kantoor op in ieder geval maandag en donderdag, andere dagen in overleg;
4. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de gemeentelijke financiën (benoem dit duidelijk in het cv);

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde financiële of economische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financial bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator in de afgelopen 5 jaar (20 punten);
8. Aantoonbare kennis van het BBV (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Een maximum uurtarief van € 100-, exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werkverkeer én parkeerkosten (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig, toegankelijk en met een gezonde dosis humor. Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt;
  • Je beschikt over uitstekende vaardigheden op het gebied van plannen, structureren en bewaken;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Je brengt structuur en bent resultaatgericht;
  • Je bent communicatief sterk: je bent duidelijk en overtuigend;
  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden;
  • Je bent zelfstandig en zelf startend, en zoekt actief de samenwerking met alle betrokkenen;
  • Je bent constructief

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de BEL Combinatie zijn gepland op maandag 27 maart 2023 tussen 13.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De BEL Combinatie vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor de BEL Combinatie komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 21 maart 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 22 maart 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 23 maart 2023, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

28 - 36 uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.