Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
SNN is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Wij stimuleren, faciliteren en verbinden ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel. Met ruim 170 collega’s zetten we ons dagelijks in om Noord-Nederland nóg mooier en sterker te maken. Als proactieve dienstverlener staan we dicht bij onze klanten, opdrachtgevers en samenwerkingspartners.
Je maakt deel uit van team Mens & Organisatie (M&O) van het SNN. Binnen dit team zijn een teamleider/adviseur, een adviseur en drie medewerkers werkzaam onder leiding van de manager Bedrijfsvoering. De functie komt beschikbaar doordat 1 van de collega’s met zwangerschapsverlof gaat.
Opdracht
Als medewerker M&O sta jij midden in de organisatie en ben je het eerste aanspreekpunt van alle collega’s. Je bent makkelijk benaderbaar en oprecht geïnteresseerd in je collega’s en wil dat stapje extra zetten om hen op M&O-gebied te ontzorgen. Je bent proactief en je overziet het gehele M&O proces. Afwisselen en snel schakelen zit in je bloed. De verbinding met je collega’s en de organisatie weet je op te zoeken.
Collega’s komen met verschillende vragen bij jou over onder andere: minder werken, (zorg- en bijzonder) verlof en administratie rondom ziekte, werving & selectie en AFAS. Daarnaast geef jij uitleg aan nieuwe medewerkers over ons personeelssysteem AFAS, arbeidsvoorwaarden en het M&O-beleid.
Personeels- en salarisadministratie
Het overgrote deel van je werkzaamheden bestaat uit het beheer en uitvoeren van alle personeels- en salarisadministratie. Jij zorgt dat alles tot in de puntjes verwerkt wordt. Je belangrijkste taken zijn het faciliteren van in- en uitdiensttredingen, het verwerken van mutaties, en het up-to-date houden van managementinformatie.
Qua salarisadministratie voeren wij alle loonmutaties uit, de daadwerkelijke salarisrun wordt met behulp van een externe salarisadministrateur uitgevoerd.
Arbeidsvoorwaarden
Je legt proactief contact met de provincie Groningen over (nieuwe) M&O-regelingen. Daarnaast ben je de contactpersoon van het interprovinciaal overleg. De relevante informatie uit deze overleggen vertaal je samen met de adviseurs M&O naar SNN.
Werving en selectie
Je bent eerste aanspreekpunt voor werving en selectie trajecten; Daarbij stem je het proces af met de (interne) vacaturehouder. Zorg je voor het plannen, uitnodigen en afwijzen van sollicitanten en het voeren van sollicitatie en arbeidsvoorwaardengesprekken Ook ben je contactpersoon voor de partijen die de externe inleen verzorgen.
AFAS
Om AFAS te blijven verbeteren denk jij mee in het verder digitaliseren en optimaliseren van onze werkprocessen in AFAS. Ook heb je contact met AFAS over foutmeldingen en kleine verbeteringen in het systeem en zorg je dat je deze zelfstandig of met een consultant van AFAS oplost.
Projecten
Je werkt en denkt mee in grote HR-gerelateerde projecten zoals het uitwerken van een PMO, MTO, functiehuis of onboarding.
Wij hebben op dinsdag onze teamdag op kantoor. Het heeft onze voorkeur dat de kandidaat hierbij aanwezig kan zijn. De andere werkdag op locatie is flexibel.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als HR-medewerker;
3. Bereid om 50% van de werktijd op kantoor in Groningen te werken;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare kennis van AFAS; (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met salarisverwerking; (20 punten)
6. Minimaal 1 jaar Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Werving & selectie trajecten; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van arbeidsvoorwaarde gesprekken (10 punten).
Competenties
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 9.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Op dinsdag is onze teamdag dan is op locatie werken zeer gewenst.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 februari 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 12 februari 2024, 09;00 Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.