Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 6 maanden geleden
2023-11-20

Organisatie
Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Wij geven onze kandidaten daarom het zelfvertrouwen en de vaardigheden voor een kansrijke (door)start. Daarbij is passie het sleutelwoord voor een duurzaam resultaat. Met de juiste ontwikkeling en matching streeft De Binnenbaan bij uitstek naar een duurzame plaatsing. Hierbij speelt de zogeheten ‘dubbele klantbenadering’ een belangrijke rol: het gaat om een ideale afstemming tussen het talent van de kandidaat en de behoefte van de werkgever. Aan de werkregisseur de taak om proactief en met frisse blik beide met elkaar te verbinden.

Opdracht
Je draagt zorg voor de financiële verwerking van alle inkoopfacturen en zorgt dat deze de juiste goedkeuring workflow ingaan. Intern en extern ben je aanspreekpunt voor alle administratieve vragen over facturen. Je verwerkt de banken, houdt de cashflow bij en verwerkt diverse memoriaal boekingen. Verder draag je zorg voor de facturering van onze detacheringscontracten en ondersteun je de controllers bij het verzamelen van gegevens, en zo nodig analyseer je deze gegevens.

Je doet dit natuurlijk niet alleen, maar in een gezellig en professioneel team bestaande uit 1 allround administratief medewerker, 2 contractmanagers, 2 salarisadministrateurs en een businesscontroller onder leiding van een teammanager. Je komt te werken in een bruisende omgeving bij uitstek geschikt voor mensen die houden van een uitdagende werkplek waar ze mogen aanpakken, initiatief tonen en zelfstandig meebouwen aan de toekomst van De Binnenbaan. 

Onderstaande taken zullen onderdeel zijn van jouw functie:
– Verwerken van inkoopfacturen in P2P;
– Verdelen van kosten in de administratie;
– Factureren van detacheringscontracten;
– Verwerken van de banken;
– Up-to-date houden van onze cashflow overzichten;
– Bijhouden van de financiële e-mail box;
– Ondersteunen van de controllers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding in financiële richting;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker;
3. Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2023, voor 32 uur per week;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met P2P;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel medewerker binnen een (semi) overheidsorganisatie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken in Compas en Exact online (30 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het bij houden van de Cashflow en het verwerken van Memoriaal boekingen (20 punten):
8. Een afgeronde financiële opleiding op hbo bachelor niveau (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent een doener en schuwt niet om de organisatie in te gaan om tot oplossingen te komen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

32 uur, 5, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.