Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 4 maanden geleden
2023-11-21

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Het domein Bedrijfsvoering (BDV) verzorgt alle bedrijfsvoeringstaken van de organisatie, zodat onze collega’s zich kunnen concentreren op de realisatie van de primaire doelstellingen. Wij richten ons op een integrale bedrijfsvoering, die past in de huidige tijd. Wij blijven onze producten en diensten ontwikkelen en verbeteren. Zo leveren wij een optimale ondersteuning en een dienstverlening met toegevoegde waarde voor de (interne) klanten te kunnen leveren. Als partner van de andere domeinen werken we met hen samen. We denken graag vroeg in het proces mee met vraagstukken om de expertise van BDV in te kunnen zetten. Door aan de voorkant mee te denken en te adviseren, hebben wij meer toegevoegde waarde dan door achteraf toetsen.

Informatievoorziening
Eén van de pijlers onder deze ambitie is een goede informatievoorziening. Het proces dat zorgt dat de informatiebehoeften die vanuit verschillende werk- en bedrijfsprocessen ontstaan, worden vertaald in informatievoorziening. De Provincie staat voor de uitdaging om een organisatie op te bouwen die in staat is om op het juiste moment aan de juiste partijen informatie beschikbaar te stellen, rekening houdend met de legacy systemen en de innovaties die elke dag aangeboden worden.

Opdracht
Als ICT-specialist kun je uitstekend met mensen omgaan en kun je je zowel mondeling als schriftelijk prima uitdrukken. Je kunt daarbij de techniek in heldere en begrijpelijke taal uitleggen. Je draagt je enthousiasme over op je collega’s, maar weet ook hun expertise goed te herkennen en te waarderen. Samen zorgen we voor een up-to-date ICT omgeving waarin onze klanten centraal staan.

Je voert je eerstelijns ondersteuning en regie op verschillende onderdelen en leveranciers binnen de infrastructuur van werkplek- en kantoorautomatisering van de provincie Utrecht. Je focus ligt daarbij op het terrein van de mobiele telefonie, maar je kunt ook ingeschakeld worden op andere terreinen, zoals de digitale werkplek, antivirus- en malware oplossingen en dergelijke. Verder handel je reparatie- en garantiegevallen met betrekking tot ICT apparatuur af.

Om regie te kunnen voeren op leveranciers en externe dienstverleners, worden SLA’s (Service Level Agreements) en DAPs (Dossiers Afspraken en Procedures) afgesloten. Je levert als servicemedewerker een bijdrage aan het up-to-date houden van die documenten en fungeert als eerstelijns aanspreekpunt voor één of meerdere leveranciers.  Incidenten en changes handel je af conform de vastgestelde ITIL processen en procedures en je zorgt dat de bijbehorende informatie correct wordt verwerkt in ons service management systeem.

We werken volgens het principe van continue, beheerste verbetering en vernieuwing, zowel projectmatig als procesmatig, dat zoveel mogelijk aansluit op de behoeften van de organisatie. Vanuit jouw rol en expertise heb je hier een inbreng in. Zo ben je pro-actief bezig met het herkennen van trends en prioriteiten in incidenten en het aandragen van oplossingen voor veel voorkomende problemen. Daarvoor heb je een goed ontwikkeld analyserend en probleemoplossend vermogen nodig en kun je goed hoofd- van bijzaken onderscheiden.

Naast het voeren van regie ben je ook technisch vaardig met kantoorautomatisering en het inrichten en onderhouden van digitale werkplekken (laptops, tablets, smartphones etc.). Je verliest daarbij belangrijke en actuele zaken als informatieveiligheid niet uit het oog en zorgt ervoor dat dit ingeregeld wordt in systemen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
2. Minimaal kennis van en werkervaring met algemene ICT Infrastructuur;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Android en IOS;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als werkplekbeheerder in de afgelopen 3 jaar;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ICT supportmedewerker;

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van ICT supportmedewerker (40 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als ICt support binnen een overheidsinstelling (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het installeren Iphones (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de rol van projectmedewerker en ervaring met het participeren in projecten (10 punten);
10. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4, in de richting van ICT/Informatie Technologie (10 punten).

Functiewensen (gespreksronde)

  1. Persoonlijke eigenschappen
  • initiatiefrijk en omgevingsbewust;
  • resultaatgericht  en daadkrachtig;
  • analytisch, sensitief, communicatief, gericht op samenwerking en ontwikkeling;
  • flexibel, je kan werken in een veranderende omgeving;
  • Behulpzaam en klantgericht;
  • Gezonde dosis humor.
  1. Vaardigheden
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt plezier in het helpen van gebruikers en collega’s;
  • Je bent leergierig en houdt van vernieuwing en verbetering;
  • Je maakt en verbetert graag gebuikershandleidingen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal  9.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 23 november. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 20 november 2023, 12:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 21 november 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 22 november 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Publicatie:

Betreffende termijnbepaling uitzetten opdracht/Doorlooptijd opdracht
 Uitvragen worden in principe met een reactietermijn van 10 kalenderdagen uitgezet. Bij specialistische functies, oftewel non-generieke functies, die onder normale marktomstandigheden worden uitgezet, zal er dientengevolge gekozen worden voor een reactietermijn van 10 kalenderdagen. Bij generieke functies of een non-generieke functies die onder afwijkende marktomstandigheden worden uitgezet of waarvan de opdrachtwaarde onder de Europese aanbestedingsdrempel blijft, kan er gekozen worden voor een kortere reactietermijn.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

3 maanden, 32 tot 40 uur, MBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.