Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 1 jaar geleden
2023-07-09

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
In deze POP3/POP3+ periode zijn LEADER projecten t/m 2022 ingediend en getoetst. Bij akkoord heeft een project een maximale uitvoering periode van 2 jaar. Dat betekend dat de laatste projecten uiterlijk eind 2024 klaar moeten zijn incl. het indienen van het vaststellingsverzoek. Dit wordt getoetst door provinciaal subsidieloket en RVO en daaruit volgen eventueel nog vragen voor aanvragers en LEADER coördinatoren. Dan volgt nog de (financiële) afwikkeling en eindrapportage naar verwachting medio 2025 (met als uiterlijke opdrachtdatum 31-12-2025). Als dit geheel is afgerond wordt daarmee de uitvoeringsperiode POP3/POP3+ afgesloten en de LEADER coördinatie en deze opdracht beëindigd.

Afhankelijkheid LEADER POP3/POP3+ en GLB-NSP

Deze opdracht richt zich volledig op het goed afronden van de huidige POP3/POP3+ periode. De nieuwe LEADER periode loopt formeel via GLB-NSP en is per 1-1-2023 ingegaan. Door provincie Utrecht is aan twee potentiële LEADER gebieden subsidie verstrekt om een LOS (lokale ontwikkel strategie) te schrijven waarna de nieuwe LAGGEN daarmee aan de slag kunnen gaan (verwachting tweede deel 2023). Het is de verwachting dat een deel van de taken geleidelijk zal worden overgedragen aan deze nieuwe LAGGEN/LEADER coördinatoren. Dit is van invloed op de inschatting van de aard en omvang van onderstaande werkzaamheden voor de huidige LEADER coördinatoren.

Werkzaamheden:

  • Beperkt aanjagen: initiatiefnemers doorverwijzen (10-15 telefoontjes/mailtjes per jaar);
  • Organiseren bijeenkomsten: LEADER-cafés/excursies/netwerkbijeenkomsten (1-2 in 2023), slotbijeenkomst (1, al gepland op 11 sept. 2023) en op verzoek bijdrage leveren aan bijeenkomsten nieuwe LAG over resultaten transistieperiode (2-3);
  • Draagvlak binnen gebied: schriftelijk informeren en/of resultaten delen in bijeenkomsten van gemeenten/waterschap/ provincie (1-2 per maand);
  • Samenwerken met andere gebieden: een LAG ontvangen (1 in 2023, als erom verzocht wordt), bijwonen landelijke coordinatorenoverleggen 2 in 2023);
  • Communicatie: website- en socials bijhouden (1-2 per maand), nieuwsbrieven (2-3 per jaar) en filmpjes maken (6-8 in opdrachtperiode), teksten aanleveren aan derden (3-5), slotbrochure (1), ontwerp plaquettes afgeronde projecten (4-8);
  • Planning & Control: monitoringsoverzichten bijhouden, jaarverslagen opstellen (1 per jaar), evaluatie POP3/ POP3+ (1), eindrapportage (1 medio 2025), boekhouding proceskosten bijhouden, facturen verwerken, inkoop, verantwoording naar penvoerder, evaluatie met opdrachtgever, overleg met opdrachtgever;
  • Back-office: begeleiden aanvragers bij tussen- en eindrapportages en bij communicatie en wijzigingsverzoeken (ca.25-30 projecten);
  • LAG (vergaderingen/secretariaat): organiseren, voorbereiden, bijwonen en verslaglegging vergaderingen (2 in 2023, 2 in 2024, 1 in 2025).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met LEADER coördinatie;
2. Aantoonbare kennis van POP3(+) subsidies.

Selectiecriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)

3. Minimaal 5 jaar recente aantoonbare werkervaring als projectleider in het werkveld van subsidies (30 punten);
4. De aangeboden kandidaat heeft kennis van het landelijk gebied, blijkend uit ervaring met plattelandsontwikkeling projecten, leggen van verbindingen in het buitengebied met de stakeholders, leefbaar houden van het buitengebied en kennis van de opgaven in het landelijk gebied (25 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het breed communiceren en specifieke doelgroepen bereiken via social media ( bijvoorbeeld Facebook LinkedIn Twitter) en het organiseren van fysieke en digitale bijeenkomsten (20 punten);
6. Een aantoonbaar netwerk in het buitengebied van Utrecht West (gemeenten aan de westkant van de provincie Utrecht) (10 punten);
7. Maximaal uurtarief €85,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
– Spreek “de taal” van het platteland;
– Communicatief sterk;
– Proactief;
– Netwerker.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 17 juli 2023, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 juli 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 6 juli 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 7 juli 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 10 juli 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

1-4 uur, 24 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.