Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 1 jaar geleden
2023-04-17

Organisatie 
We werken vanuit onze drie kernwaarden: vakkundig, betrouwbaar en in eenvoud. Dit betekent onder andere dat we goede dienstverlening leveren, afspraken nakomen, efficiënt werken en zaken niet onnodig ingewikkeld maken. We werken op onderdelen opgavengericht en in samenwerking met inwoners, ondernemers en andere samenwerkingspartners.  

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed in hun vel zitten en het naar hun zin hebben. Je krijgt daarom bij ons de kans om je talenten veelvuldig in te zetten. Er is een prettige, informele werksfeer en we bieden veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. 

Opdracht 
Ben jij een klantgerichte duizendpoot die denkt in oplossingen? Krijg jij energie van contacten met inwoners, ondernemers en diverse collega’s binnen de gemeente? Ligt jouw kracht in het verbeteren van dienstverlening? Dan ben jij de nieuwe collega waar het Contactcentrum naar op zoek is.

Je gaat als medewerker Burgerzaken (KCC II) aan de slag in een veelzijdig vakgebied. Inwoners en ondernemers van de gemeente kunnen bij jou terecht voor het aanvragen van diverse producten en diensten. Denk daarbij aan paspoorten, uittreksels, rijbewijzen, verhuizen, parkeerontheffingen en geboorteaangiften. Klanten help jij aan de balie in het gemeentehuis van Voorschoten. De aanvragen verwerk je direct of in de backoffice.

Dit betekent dat je in de praktijk:
– Informatie verstrekt over producten, regelingen, procedures, criteria e.d.;
– Beoordeelt en in behandeling neemt van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en afschriften uit de gemeentelijke basisadministratie;
– Beoordeelt en in behandeling neemt van aangiften met betrekking tot verhuizing, naamgebruik, verklaring omtrent het gedrag en geheimhouding;
– Aanvragen voor afschriften van aktes van de burgerlijke stand beoordeelt en in behandeling neemt;
– Opmaken van aktes Burgerlijke stand (geboorteakte, overlijdensakte en erkenningsakte)
– Persoonsinformatie verstrekt aan afnemers en derden, rekening houdende met het privacy- en kostenregime van de Wet GBA. Het protocolleren van verstrekte gegevens;
– Aanvraagbescheiden archiveert, het aanvragenarchief onderhoudt en opschoont.

Andere diverse taken zijn:
– Het beoordelen en in behandeling nemen van aanvragen voor verkeersontheffingen en gehandicaptenparkeerkaarten en –plaatsen;
– Het (dagelijks) opmaken van de kas en het maandelijks verantwoorden naar de afdeling Financiën;
– Het in behandeling nemen van ingekomen post via diverse kanalen, het doorsturen naar de diverse teams binnen de afdeling, het bewaken van de afdoeningstermijn;
– Het verrichten, zo nodig, van andere voorkomende (administratieve) passende werkzaamheden binnen het KCC.

Belangrijk hierbij is dat jij enerzijds dienstverlenend bent door mee te denken met de klant en op zoek gaat naar de juiste oplossing. Anderzijds ben jij ook goed op de hoogte van, en werk jij volgens de wettelijks regels, die gelden voor het vakgebied. Natuurlijk werk jij niet alleen. Je komt in een leuk team met enthousiaste en deskundige collega`s die nauw samenwerken.

Functie eisen
Jouw werkervaring, professionalisme en kennis op het gebied van burgerzaken en klantcontact maken het dat jij een meerwaarde bent in de efficiënte en persoonlijke dienstverlening die wij leveren aan onze inwoners en ondernemers.

Als wij straks met jou in gesprek gaan wordt duidelijk dat jij een professional bent, die gericht is op het gezamenlijk bereiken van resultaten. In jouw omgang met klanten en collega`s blijkt het vermogen om te schakelen in rollen en stijlen, waardoor de gestelde doelen worden bereikt en de klant goed wordt geholpen. Je bent energiek en beschikt over humor en relativeringsvermogen, die je soms nodig hebt om de hectiek van het moment een plek te geven.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Per direct beschikbaar;
2. Beschikbaar om te werken op donderdag en vrijdagochtend;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
4. Uurtarief maximaal €50,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;

Gunningscriteria  te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het systeem I-Burgerzaken (30 punten);
6. Beschikbaar voor 36 uur per week voor de duur van de opdracht inclusief verlengingen (20 punten);
7. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker burgerzaken (35 punten);

Competenties
– Inlevingsvermogen;
– Communicatief;
– Nauwkeurig;
– Resultaatgericht;
– Verantwoordelijk

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

32 tot 36 uur, 6 maanden, MBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.