Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Gemeente Voorschoten is op zoek naar een medewerker Burgerzaken.
Ben jij een klantgerichte duizendpoot die denkt in oplossingen? Krijg jij energie van contacten met inwoners, ondernemers en diverse collega’s binnen de gemeente? Ligt jouw kracht in het verbeteren van dienstverlening? Dan ben jij de nieuwe collega waar het Contactcentrum naar op zoek is.
Je gaat als medewerker Burgerzaken (KCC II) aan de slag in een veelzijdig vakgebied. Inwoners en ondernemers van de gemeente kunnen bij jou terecht voor het aanvragen van diverse producten en diensten. Denk daarbij aan paspoorten, uittreksels, rijbewijzen, verhuizen, parkeerontheffingen en geboorteaangiften. Klanten help jij aan de balie in het gemeentehuis van Voorschoten. De aanvragen verwerk je direct of in de backoffice.
Dit betekent dat je in de praktijk:
Andere diverse taken zijn:
Belangrijk hierbij is dat jij enerzijds dienstverlenend bent door mee te denken met de klant en op zoek gaat naar de juiste oplossing. Anderzijds ben jij ook goed op de hoogte van, en werk jij volgens de wettelijks regels, die gelden voor het vakgebied. Natuurlijk werk jij niet alleen. Je komt in een leuk team met enthousiaste en deskundige collega`s die nauw samenwerken.
Functie eisen
Jouw werkervaring, professionalisme en kennis op het gebied van burgerzaken en klantcontact maken het dat jij een meerwaarde bent in de efficiënte en persoonlijke dienstverlening die wij leveren aan onze inwoners en ondernemers.
Als wij straks met jou in gesprek gaan wordt duidelijk dat jij een professional bent, die gericht is op het gezamenlijk bereiken van resultaten. In jouw omgang met klanten en collega`s blijkt het vermogen om te schakelen in rollen en stijlen, waardoor de gestelde doelen worden bereikt en de klant goed wordt geholpen. Je bent energiek en beschikt over humor en relativeringsvermogen, die je soms nodig hebt om de hectiek van het moment een plek te geven.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Per direct beschikbaar;
2. Aantoonbare werkervaring met het systeem I-Burgerzaken;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker burgerzaken;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
5. Uurtarief maximaal €50,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
6 Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week voor de duur van de opdracht inclusief verlengingen.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Beschikbaar voor 36 uur per week voor de duur van de opdracht inclusief verlengingen (10 punten);
8. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten);
9. Beschikbaar om te werken op donderdag en vrijdagochtend (15 punten);
10. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker burgerzaken (35 punten);
11. Gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en bent politiek- en omgevingssensitief (maak dit duidelijk aantoonbaar d.m.v. een voorbeeld) (25 punten).
Competenties
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.