Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 2 maanden geleden
2024-01-02

Goedopweg maakt Utrecht duurzaam bereikbaar. De regio is hét knooppunt van Nederland. Iedere dag reizen er meer dan een miljoen mensen. Wij helpen die drukte in goede banen te leiden. 

Want iedereen die zich in Utrecht wil verplaatsen – of dat nu is voor werk, wonen, studie of recreatie – moet dat makkelijk en prettig kunnen doen. En bovendien op een manier die de kwaliteit van leven beter maakt.  

Dus: minder auto’s, méér fiets en ov. Minder drukte in de spits, méér spreiding over de dag. Met vernieuwende, praktische en slimme oplossingen dragen we bij aan een gezonde toekomst voor de regio Utrecht. Om dat goed te doen, zorgen we dat we het overzicht hebben over alle mobiliteit in de regio. Wij werken zo veel mogelijk datagedreven en hebben inzicht in de oorzaken van de drukte. We weten wat de knelpunten zijn en de kansen voor verbetering. En vooral: wie we nodig hebben om die kansen te pakken. Vervoerders en werkgevers. Bewoners en winkeliers. Scholen en universiteiten. Ouders en sportclubs. We brengen mensen samen die kunnen helpen bij een oplossing. Want alleen samen werkt het écht. 

De organisatie 
Goedopweg is een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. We zijn onderdeel van het programma U Ned. Daarin werken rijk, provincie en gemeenten samen aan maatregelen voor de regio Utrecht op het gebied van wonen, werken, bereikbaarheid en leefbaarheid. 

Jij wordt onderdeel van het team Communicatie en Gedrag en verzorgt samen met een senior collega de campagnes en communicatie voor het team Slimme Mobiliteit. Het communicatieteam bestaat momenteel uit acht communicatieprofessionals, elk met hun eigen expertise en aandachtsgebied. In het team verzorgen we alle communicatie die nodig is om impact te maken met onze projecten en de gewenste gedragsverandering te bewerkstelligen. Dit doen we veelal in samenwerking met bureaus, maar ook soms zelf in huis. 

Opdracht
Je gaat aan de slag met de uitvoering van een geïntegreerde reizigersstrategie. Je realiseert communicatiemiddelen en campagnes, in samenwerking met je collega’s en met externe bureaus.
Je ondersteunt hierbij je senior collega. Het zwaartepunt van je werk ligt bij projectcommunicatie, bijna altijd met een gedragsveranderende component. Ook events en pr komen regelmatig voor. Jij denk creatief mee en neemt veel regelwerk op je.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau / bachelor of associate degree / gerichte vakopleidingen in de richting van communicatie (SRM of van der Hilst);
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in het werkveld (marketing)communicatie;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de aansturing van campagnes en bureaus;
4. Maximaal uurtarief van €89,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met een of meerdere CMS-systemen (10 punten);
6. Aantoonbare kennis van het vakgebied mobiliteit (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in een multidisciplinair projectteam (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met  externe gedragsverandering (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met of in de communicatieafdeling van een gemeente (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Persoonlijke eigenschappen
Je kunt aantoonbaar goed samenwerken
– Je neemt snel verantwoordelijkheid en weet overzicht te behouden
– Na een inwerkperiode heb jij aan een half woord genoeg. Jij zorgt dat het voor elkaar komt.
– Je bent goed in het achterhalen van de vraag achter de vraag
– Je bent energiek en hebt humor
– Je bent een fijne collega die perfect in ons team past

Vaardigheden
Je bent een goede planner en brengt structuur aan
– Je bent in staat om de merkbeleving van Goedopweg (mede) te bewaken
– Je beheersing van het Nederlands is uitstekend
– Je schrijft makkelijk en snel zelf een tekstje in de juist tone of voice
– En kunt net zo makkelijk een heldere briefing schrijven om dit uit te besteden
– Het lukt je om ons in een gesprek van alle bovenstaande kwaliteiten te overtuigen

Kennis
Je hebt ervaring met het aansturen van bureaus
– Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het communicatievak
– Je weet theorieën vanuit gedragsbeïnvloeding te gebruiken in je werk.
– Je weet je kennis om te zetten in impactvolle communicatie
– Je hebt een goed oog voor design en huisstijl.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de tien (10) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.

– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Fee Flextender

Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1. Geen duo.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja
Vaste samenwerkdag op maandag, op het Provinciehuis van Utrecht

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op maandag 8 januari 2024, tussen 09:00 en 13:00 uur . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 5 januari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 28 december 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden vrijdag 29 december 2023.gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 3 januari 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

12 maanden, 32 uur, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.