Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 5 maanden geleden
2023-12-21

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Sociaal Domein bestaat uit drie teams, het team Participatie (werk & inkomen en leerplicht), het team Maatschappelijk Ondersteuning (WMO, schuldhulpverlening en jeugdhulp) en het Bedrijfsbureau. De projectleider maakt onderdeel uit van het Bedrijfsbureau.

Opdracht
Als projectleider ICT voor de implementatie van iSamenleving ga je aan de slag met het maken van een plan van aanpak, de onderliggende projectdocumenten en het opzetten van de projectorganisatie. In deze rol help je ons bij het verdere innoveren van het Sociaal Domein voor de domeinen Inburgering en Re-integratie. De werkzaamheden bestaan uit het organiseren van en adviseren over de uitvoering van de projectopdracht, het coördineren van de werkzaamheden en het bewaken en rapporteren van de voortgang. De werkzaamheden worden uitgevoerd in opdracht van het Sociaal Domein in nauwe samenwerking met de ICT-afdeling.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Uiterlijk per 1 januari 2024 beschikbaar voor 18 uur per week;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als ICT projectleider/ projectmanager binnen het sociaal domein;

Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als ICT projectleider/ projectmanager binnen het sociaal domein (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met de systemen van PinkRoccade (duidelijk weergeven in het CV) (20 punten);
7. Minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van ICT (20 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeente (2punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

competenties:
-Resultaatgericht;
-Plannen en organiseren;
-Delegeren/aansturen;
– Flexibiliteit;
– Stressbestendig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

12 maanden, 18 uur, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.