Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
Werken voor de Omgevingsdienst Groningen betekent werken voor een jonge, betrokken organisatie die zich continu ontwikkelt en boordevol ambitie zit. Dat moet ook, want we hebben te maken met een sterk veranderende omgeving waarin volop wordt geïnvesteerd en het milieu steeds meer aandacht krijgt. Denk bijvoorbeeld aan vraagstukken met betrekking tot de bouw van windmolens en de inzet van waterstof. Maar ook aan het stikstofdossier en de beperking van uitstoot van zeer zorgwekkende stoffen. In alles wat wij doen dragen we bij aan een veilige en schone leefomgeving. Dat is onze missie. En hier werken we met bijna 300 professionals hard aan.
Opdrachtformulering
Tijdelijk leidinggeven aan het team Bedrijfsvoering (ca. 25 medewerkers).
De afdeling Bedrijfsvoering ondersteunt medewerkers, management en het bestuur van de Omgevingsdienst Groningen (ODG) op het gebied van beleid, planning & control / financiën, communicatie, ICT, P&O en facilitaire zaken. Momenteel zijn er veel opgaven die het werk van al deze disciplines raken en ligt er een opgave om samen met het team op deze ontwikkelingen te anticiperen. Denk hierbij aan de invoering van een nieuw VTH systeem, veranderende dienstverlening op het gebied van P&O, financiën en ICT en daarnaast het opvullen van diverse vacatures binnen de afdeling.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als teamleider op gebied van hrm en of ICT en of financiën;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als teamleider in de afgelopen 8 jaar binnen de overheid (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring teamleider op gebied van hrm, ICT en financiën in de afgelopen 7 jaar (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het tegelijk aansturen van teams uit verschillende disciplines (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Resultaatgericht;
– politiek en bestuurlijk sensitief;
– verbindend.
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 12.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in nader overleg te bepalen.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 13 december 2023 van 9:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 12 december 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 8 december 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.