Job Location
Noord-Holland
Posted Date Geplaatst 3 maanden geleden
2023-12-04

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!  

Opdracht
Als Technisch beheerder en ondersteuner Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van onze ICT infrastructuur. Je signaleert en verhelpt storingen en levert een bijdrage aan optimale beschikbaarheid en klantgerichte dienstverlening. Ook participeer je in projecten en ben je in staat om (kleine) interne projecten te leiden. Je zorgt ervoor dat onze infrastructuur up-to-date is en bewaakt de beschikbaarheid door middel van onze monitoring omgeving. Tot je taken behoren: 

  • Het beheren van onze ICT-infrastructuur.
  • Het waarborgen van de continuïteit en beschikbaarheid van de ICT-infrastructuur.
  • Het oplossen en voorkomen van problemen en verstoringen in onze ICT-infrastructuur.
  • Het doorvoeren van (niet-standaard) wijzigingen op onze ICT-infrastructuur.
  • Het onderhouden van technische documentatie.
  • Het doen van gevraagde en ongevraagde verbetervoorstellen ten aanzien van de infrastructuur.
  • Het opstellen van documentatie aan de hand van doorgevoerde wijzigingen.
  • Afhandelen van incidenten, wijzigingen, problemen en service verzoeken
  • Begeleiden, instrueren en adviseren van gebruikers
  • Ondersteuning bieden bij implementatie en updates van applicaties
  • Het schrijven van gebruikers- en beheerdershandleidingen

Je doel is om de kwaliteit en stabiliteit van onze infrastructuur voortdurend te verbeteren. Daarnaast heb je focus op continuïteit en security, houd je ontwikkelingen voortdurend in de gaten en adviseer jij je collega’s omtrent back-up en recovery gerelateerde zaken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau in de richting van ICT/IT;
2. Beschikbaar per uiterlijk 2 januari 2024 voor 16 uur per week;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ICT beheerder;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als LAN/ WAN netwerkbeheerder inclusief Wifi binnen een overheidsorganisatie;
5. Woonachtig op niet meer dan 15 minuten (25 km) reisafstand van Loosdrecht vanwege regelmatige ad-hoc klussen op locatie.

Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als ICT beheerder bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
7. Een afgeronde ICT/IT opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer (10 punten);
9. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met: Microsoft – on-premise, Azure, AD Connect, Enterprise Mobility + Security Suite, Microsoft Exchange en Skype for Business, VMWare, Ivanti, Veeam, Sonicwall, Ruckus, Aruba networking Liquit, Topdesk en Tendfor (40 punten);
a. Aantoonbare kennis van de 13 genoemde systemen (40 punten);
b. Aantoonbare kennis van maximaal 8 van de genoemde systemen (20 punten);
c. Aantoonbare kennis van maximaal 5 van de genoemde systemen (10 punten);
d. Geen aantoonbare kennis van de genoemde systemen (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je bent sociaalvaardig, je kan overtuigend schriftelijke en mondeling communiceren en je maakt makkelijk contact;
  • Je bent gestructureerd en in staat om overzicht te houden;
  • Je bent resultaatgericht, analytisch ingesteld, een doorzetter, neemt graag initiatief;
  • Een flexibele klant- en servicegerichte houding.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

12 maanden, 16 uur, HBO, Noord-Holland, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.