Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
De gemeente Woerden is een inclusieve organisatie. Wij hechten er veel waarde aan de diversiteit van onze samenleving weerspiegeld te zien in onze organisatie. Dit betekent dat wij niet alleen de ruimte bieden aan iedereen maar diversiteit ook als kracht zien. Wij werken voor twee gemeentebesturen, Oudewater en Woerden: WOW! Hoe dat gaat lees je op https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.
Opdracht
Als inkoopadviseur bij de gemeenten Woerden en Oudewater vervul je een sleutelfunctie in een wendbare organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren, coördineren, zelfstandig uitvoeren en begeleiden van (complexe) inkoop- en aanbestedingstrajecten.
De inkoopprocessen en -producten zijn verbonden met alle gemeentelijke werkzaamheden. Vanuit een centrale positie weet jij verbinding te maken tussen de verschillende vakgebieden. In samenwerking met je collega’s zorg je ervoor dat met jouw advies, opdrachten doel- en rechtmatig aanbesteed worden. Met doorvragen, heldere adviezen en positief meedenken geef jij optimaal vorm aan de sterke informatiepositie van jouw functie. Je begeleidt aanbestedingstrajecten en draagt bij aan de doorontwikkeling van het inkoopbeleid. Daarnaast draag je bij aan periodieke rechtmatigheidscontroles.
Dit doe jij door:
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur bij de (semi) overheid in de afgelopen 5 jaar;
2. Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig opzetten en begeleiden van Europese aanbestedingen;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoopadviseur (40 punten);
4. Minimaal 2 jaar Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig opzetten en begeleiden van Europese aanbestedingen (noem hiervan minimaal 3 concrete voorbeelden in het cv) (20 punten);
5. Een afgeronde opleiding NEVI-1 of vergelijkbaar (10 punten);
6. Een afgeronde opleiding NEVI-2 of vergelijkbaar (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Jij bent dé inkoopdeskundige en weet aan welke eisen inkopen moet voldoen. Je hebt oog voor het vinden van de juiste balans tussen sturen op kwaliteit en het beheersen van kosten. Je toont eigenaarschap door zelf de regie en verantwoordelijkheid te nemen en bij te dragen aan oplossingen, acties en resultaten.
We zien graag de volgende competenties bij je terug:
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 26 januari 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 25 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 18 januari 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 19 januari 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 23 januari 2023, 12.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.