Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
De gemeente Wijdemeren is schitterend! Een uniek stukje Nederland in Gooi & Vecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen te midden van de prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon van de Oostelijke Vechtplassen. De gemeente Wijdemeren is op 1 januari 2002 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Loosdrecht, ’s-Graveland en Nederhorst den Berg.
De directie houdt zijn focus op strategische projecten en zorgt voor de nodige verbinding tussen de teams. We staan aan het begin van de inbedding van onze nieuwe organisatiestructuur wat gevolgd wordt door een organisatieontwikkelingstraject. De organisatie is voorlopig ingedeeld in drie afdelingen, te weten Inwoners, Omgeving en Bedrijfsvoering. In de afdeling Omgeving zijn diverse teams gepositioneerd, waaronder het team Vastgoed en Facilitair. Binnen de gemeente Wijdemeren is het team vastgoed en facilitair verantwoordelijk voor alle maatschappelijke gebouwen en alle gronden, het gemeentehuis en de gemeentewerf. Voor zowel de harde als de zachte kant.
Opdracht
Als accountmanager grondzaken ben je onderdeel van Team Vastgoed & Facilitair. Jij neemt deel aan gebieds- en vastgoedontwikkeling projecten bij de gemeente. Jouw werk is een combinatie van publiek- en privaatrecht, waardoor het belangrijk is dat je goed zicht hebt op wat privaatrechtelijk mogelijk is en wat er publiekrechtelijk is toegestaan. Zo ben je een sterke gesprekspartner voor projectleiders, woningbouwcorporaties, planeconomen en ondernemers.
Daarnaast
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke (benoem 2 voorbeelden op een aparte pagina in het cv);
3. Aantoonbare kennis en werkervaring met de Wet Ruimtelijke Ordening, Wvg én onteigeningswet (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Detavast constructie: kandidaat is eventueel bereidt om bij wederzijdse interesse na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur). Licht dit toe in een motivatie op een aparte pagina in het cv.;
Gunningscriteria (weging)
5. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Vastgoed of Makelaardij (40 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Vastgoed en/of Grondzaken binnen een gemeente (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de gevolgen van het DIDAM arrest (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement (10 punten);
9. Een korte motivatie vanuit de kandidaat toegeschreven op deze opdracht (op een aparte pagina in het cv) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je past daarnaast onze kernwaarden zelf toe:
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.