Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 11 maanden geleden
2023-06-26

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.
In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied.
132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Opdracht
Binnen ons team Beheer openbare ruimte zijn wij verantwoordelijk voor een schone en veilige leefomgeving. Jij gaat hier als beheerder een bijdrage aan leveren op de onderwerpen afval, grondstoffen en reiniging.

Jij gaat bijdragen aan het realiseren van onze beleidsdoelstellingen. Je initieert beheerprojecten en de bijbehorende plannen. Natuurlijk ben je als beheerder ook verantwoordelijk voor het monitoren en bijsturen van voortgang van diverse beheerstaken. In dit geval op het gebied van huishoudelijk afval en straatreiniging.

Je bent binnen het domein verantwoordelijk voor het contractmanagement en budgetbeheer. Je bent de (intern) opdrachtgever voor de diverse beheertaken en geeft advies en richtlijnen mee. Ook ten aanzien van reconstructies en bij gebiedsontwikkeling. Bij het contractmanagement hoort voor ons vanzelfsprekend relatiebeheer met de diverse partijen, zoals verbonden partij Cyclus NV en de gemeentelijke “buitendienst” Langeroode.
Daarnaast ben jij initiator of aanjager van diverse afval-gerelateerde projecten zoals de compostdag, kerstbomeninzameling of inzameling met vrijwilligers.

Recent is er een junior aangenomen op deze functie die relatief nieuw is in dit vakgebied. U neemt deze een junior collega mee op sleeptouw en leert haar gaandeweg de kneepjes van het vak

We zijn op zoek naar een ondernemende, enthousiaste en vaardige beheerder. Het werkveld van beheer is breed, waarbij wij graag meerdere van bovenstaande ervaringen en kennisgebieden in jouw C.V. zien terugkomen

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 3/4 niveau in de richting van civiele techniek;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beheerder afval, grondstoffen en reiniging;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beheerder afval (35 punten);
4. Aantoonbare werkervaring binnen het fysieke domein van een gemeentelijke organisatie (25 punten);
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van civiele techniek (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement en budgetbeheer (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
– Vakinhoudelijk deskundig en accuraat;
– Omgevingsbewust;
– Regisseren;
– Communicatief vaardig;
– Analytisch en resultaatsgericht;
– Verbindingen kunnen leggen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie vijf (5) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De vijf (5) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 4 juli 2023 van 11:30 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 juli 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 22 juni 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 26 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 27 juni 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

16 tot 24 uur uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.