Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.
Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.
https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.
Opdracht
Je zorgt voor de agenda’s en verslaglegging van overleggen met burgemeester en wethouders. Dit doe je voor een aantal teams, namelijk Openbare Orde en Veiligheid, Vastgoed en domein Ruimte. Je stuurt voorafgaand aan de overleggen de uitnodigingen. Je verwerkt de agendapunten in de agenda en verstuurt de uitnodigingen naar betrokkenen. Tijdens de overleggen notuleer je de besluiten en acties. Je houdt de actielijsten bij. Je mailt het verslag van het overleg met de uitnodiging voor het volgende overleg naar betrokkenen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (directie)secretaresse;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als (directie)secretaresse (50 punten);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente of overheidsinstelling (25 punten);
5. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van secretaresse/management (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Jij bent zelfstandig, proactief en hebt ervaring in een politiek / bestuurlijke omgeving. Hierdoor ben je snel zelf startend! Door jouw positieve en enthousiaste persoonlijkheid weet je ook goed de verbinding met het team te vinden. Jij hebt organisatorisch inzicht, je weet overzicht te houden en werkt secuur in een digitale omgeving.
Jij bent representatief, kan goed prioriteren en met jouw servicegerichte houding ben jij pas tevreden als de klant dat is!
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 18 oktober 2023, tussen 10:00 en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 17 oktober 2023 in de middag bericht. Het verzoek om dit moment vrij te houden voor de gesprekken.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 17 oktober 2023, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.