Job Location
Zuid-Holland
Posted Date Geplaatst 8 maanden geleden
2023-09-07

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
Inkomen en Zekerheid
De afdeling Inkomen en Zekerheid is één van de drie afdelingen binnen het Sociaal Domein van de gemeente Zoetermeer.

Het bedrijfsbureau Sociaal Domein is ondergebracht in één van de vier units van de afdeling. Samen met de businessadviseurs van de afdeling Financiën & Control ondersteunt het bedrijfsbureau Sociaal Domein de afdelingen binnen het Sociaal Domein bij het optimaal gebruik maken van gegevens in de financiële administratie. Denk hierbij aan de maand- en jaarafsluitingen, de verplichtingenadministratie, de factuurafhandeling, het verwerken en verantwoorden van de inkomstenstroom en de verantwoording aan het rijk in de vorm van de welbekende jaarrekening.

Opdracht
Het bedrijfsbureau Sociaal Domein bestaat uit 5 medewerkers die afzonderlijk specialistische taken uitvoeren. Binnen het bedrijfsbureau zijn we op zoek naar een ervaren financieel administratief medewerker die allround ingezet kan worden.

Je bent goed met cijfers en werkt precies. Je werkt in diverse automatiseringssystemen waaronder de Suite en Excel. Je bent een harde werker die ervoor zorgt dat de productie op peil blijft en we goede kwaliteit leveren. Je bent stressbestendig en weet je hoofd koel te houden als het druk is. Jouw collegiale instelling en goede humeur dragen bij aan de informele en plezierige sfeer in het team.

Het takenpakket kan bestaan uit diverse werkzaamheden, waaronder:
– De maandelijkse aansluitingen tussen de sub- en de hoofdadministratie;
– De memoriaal boekingen tussen de sub- en de hoofdadministratie;
– Het onderhouden van de sub- en de hoofdadministratie;
– Het opvoeren en boeken van de transitorische posten, alsook de afwikkeling;
– Het controleren en betaalbaar stellen van facturen in K2F;
– Jaarrekening en consolidatiestaat bedrijf 40;
– Het Aanmaken en verwerken diverse nota’s;
– Beantwoorden vragen over complexe boekhoudkundige vraagstukken.

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij);
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bedrijfsadministratie
3. Aantoonbare kennis en/of werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar op financieel administratief gebied, blijkend uit referentieprojecten en/of opleidingen (duidelijk weergeven in het cv);

Gunningscriteria te boordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met werkzaamheden op financieel administratief gebied binnen het Sociaal Domein (35 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de Suite4GWS in de afgelopen 3 jaar(30 punten).

Competenties
– Precies, nauwkeurig;
– Flexibel;
– Verantwoordelijkheidsgevoel;
– Resultaatgericht denken en handelen;
– Oplossingsgericht;
– Doorzettingsvermogen;
– Stressbestendig;
– Het vermogen tot samenwerking en overleg;
– Teamplayer;
– Kan presteren onder druk.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 9.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

36 uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Zuid-Holland

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.