Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 6 maanden geleden
2023-11-09

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De gehele afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer bevindt zich in een ontwikkeltraject dat aansluit op de organisatie brede ontwikkelkoers die is ingezet. Onze ontwikkelkoers geeft richting, maar nog niet alles ligt in beton gegoten. We hebben onze thema’s bepaald en de organisatie en onze afdeling zijn volop in ontwikkeling. Het realiseren van de ambitieuze ontwikkelagenda van de VRU vraagt veel betrokkenheid, initiatief en innovatie van het ICT-domein. 

De afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer (40 professionals) is verantwoordelijk voor het beheer op het huidige digitale domein van de VRU (software en hardware, steeds meer als SAAS dienst) en de ontwikkeling naar een steeds meer digitale wereld met accurate en veilige beschikbare informatie. Samen met je functioneel beheer collega’s behoor je tot het team ICT Beheer. Gezamenlijk leveren jullie een actieve bijdrage aan beheer en de ontwikkeling van de IT-oplossingen van de VRU. Je hebt veel contact met de gebruikersorganisatie en ook met leverancier & partners.

Opdracht
Veiligheidsregio Utrecht maakt gebruik van AFAS-software voor de ondersteuning van de HR-, financiële en inkoopprocessen. Door het intensieve gebruik van AFAS en de verbetermogelijkheden die we bij onze processen zien is er behoefte aan ondersteuning bij het realiseren van deze verbeteringen.

Als functioneel beheerder ben je in dit soort veranderingen medeverantwoordelijk voor het overzicht en de implementatie, in de rol van project-lid. Daarnaast bestaan werkzaamheden uit reguliere beheerswerkzaamheden en nazorg van de eerdergenoemde aanpassingen.

Je adviseert proceseigenaren over inrichtingskeuzes en processtappen; Je vertaalt business-wensen in wijzigingen en realiseert deze (met collega’s en partners); je stelt testplannen op en test de oplossing; je lost incidenten op; Je bewaakt de koppelingen en interfaces; Je onderhoudt contacten met gebruikers en leveranciers, je bent de regisseur in je domein, zowel intern als extern. Je ondersteunt continu in het verbetertraject en houdt daarbij rekening met de geldende regelgeving, bijvoorbeeld AVG, BIO en/of WOO.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van AFAS in de afgelopen 5 jaar;
2. Aantoonbare kennis van en werkervaring met AVG, BIO en/of WOO (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift. De voertaal bij de VRU is de Nederlandse taal. 

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het maken van testplannen en het gestructureerd testen van functionaliteit (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
5. Aantoonbare kennis van / werkervaring met projectmatig werken (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het bouwen van HRM workflows en autorisaties in een complexe organisatie (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbaar communicatief sterk en analytisch sterk (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. 

Competities
– Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief;
– Analytisch sterk en accuraat;
– Verbindend, organisatie-sensitief;
– Stressbestendig:
– Communicatie vaardig;
– Gestructureerd en service gericht.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

 

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de VRU zijn gepland op donderdag 16 november 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 6 november 2023, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 8 november 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

Overige informatie

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de 1e
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 10 november 2023, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

 

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

3 maanden, 32 - 36 uur, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.