Job Location
Utrecht
Posted Date Geplaatst 11 maanden geleden
2023-06-28

Organisatie
Ons gemeentehuis staat in Mijdrecht. Dat is één van de 8 prachtige dorpen die onze gemeente rijk is. In totaal wonen er 45.000 inwoners maar nog veel meer mensen zijn er dagelijks voor werk, ontspanning en recreatie. We dragen ons steentje bij aan de lokale samenleving door het college en de gemeenteraad optimaal bij te staan.  De organisatie van de gemeente De Ronde Venen is in transitie

Binnen het team concern control is tijdelijk extra inzet nodig i.v.m. de ontwikkeling van de rechtmatigheidsverklaring. Samen met de rest van de organisatie maken we de omslag van gegevensgerichte controle naar procesgerichte controle. In het kader van dit project is hierbij ondersteuning nodig, aangezien we op dit moment nog vanuit concern control zelf veel gegevensgerichte controles moeten uitvoeren en de omslag maken naar de procesgerichte controles.

Opdracht
Samen met de huidige interne controlefunctionaris ga jij de reguliere interne controle werkzaamheden uitvoeren. We zitten op dit moment in een “transitieperiode” waarbij we vanuit concerncontrol nu ook nog controles uitvoeren die vanaf invoering van de rechtmatigheidsverantwoording volledig in de lijn worden belegd. Daarnaast voeren we stap voor stap steeds meer de procesgerichte controles uit.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde Financiële opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van de interne controle;
3. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2023 voor minimaal 28 uur per week;

Gunningscriteria (weging)
5. Aantoonbare kennis en werkervaring met het Business Control Framework – GRIP (benoem dit duidelijk in het cv) (50 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van de interne controle bij een gemeente (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het verwerken van data naar een interne toepassing bij de opdrachtgever (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).;
8. Een maximum uurtarief van € 65,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender(15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Resultaatgerichtheid;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Plannen en organiseren;
  • Voortgangsbewaking;
  • Samenwerken;
  • Accuraat.

 

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie vijf (5) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De vijf (5) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de tien geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 1 referenties (minimaal 1 opdracht interne controle gemeente).

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 4 juli 2023 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 juli 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).


Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 28 juni 2023, 09.00 uur De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 28 juni 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 29 juni 2023, 12.00 uur Tot die tijd kunt u reageren.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

28-32 uur, 5 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Regio, Uren per week, Utrecht

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.