Job Location
Overijssel
Posted Date Geplaatst 7 maanden geleden
2023-10-12

Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 170 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
Op dit moment is de organisatie bezig met een ontwikkelingstraject, waarbij een aantal verbetertrajecten zijn gestart die de verschillende aandachtsgebieden in de afdeling maar ook daarbuiten raken. Deze veranderingen vinden plaats terwijl de winkel open blijft. Voor het vergroten van de zakelijkheid en professionalisering is het doel om de grond- en vastgoedtaken van de eenheden externe dienstverlening en beheer in één team grond-en vastgoed samen te voegen. Daarnaast zal uitbreiding van het team noodzakelijk zijn alsmede invoering van een vastgoedmanagementsysteem.

De in te huren kwartiermaker krijgt de opdracht om hiervoor de dagelijkse en operationele aansturing op zich te nemen alsmede om het eerste aanspreekpunt te zijn bij aangelegenheden op het gebied van grondzaken en vastgoed. De opdracht bestaat op hoofdlijnen uit de volgende taken:

  • Dagelijkse coördinatie van de lopende (personele) processen en dossiers;
  • Inhoudelijke vraagbaak voor de medewerkers;
  • Prioritering van activiteiten;
  • Signaleren van verbetermogelijkheden;
  • Coördinatie van de team overleggen, afstemming overleggen en de portefeuillehouder overleggen;
  • verdere uitwerking van de visie binnen de afdeling grond- en vastgoed

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen het fysiek domein van een gemeente;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in juridische richting of op het gebied van ruimtelijke ordening;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van vastgoed en grondzaken bij een gemeente;
4. Kandidaat is beschikbaar per 25 oktober 2023 voor 24 uur per week.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met de verkoop van gemeentelijk vastgoed (20 punten);
6.  Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van vastgoed en grondzaken bij een gemeente (30 punten);
7. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen het fysiek domein van een gemeente (30 punten);
8. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau in juridische richting of op het gebied van ruimtelijke ordening (15 punten);
9. Een maximum uurtarief van €100,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
Analytisch en resultaatgericht
Communicatief vaardig
Teamplayer
Omgevingsbewust

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties).

Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

24 uur, 6 maanden, HBO, Opdrachtduur, Opleiding, Overijssel, Regio, Uren per week

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.