Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Binnen Mobiliteit spelen interessante en urgente vraagstukken: (emissievrij) openbaar vervoer, snelfietsroutes, verlagen maximumsnelheden, bereikbaarheid, maar ook aanleg en onderhoud van traminfrastructuur en wegen. Er spelen ingrijpende ontwikkelingen en het gaat om grote sommen geld.
Het domein Mobiliteit (MOB) werkt aan een mobiliteitsnetwerk dat mensen en goederen snel op hun bestemming brengt, en met smart mobility bijdraagt aan duurzame welvaart, veiligheid en welzijn. Een goede bereikbaarheid per fiets, openbaar vervoer en auto in een gezonde omgeving maakt Utrecht tot een aantrekkelijkere vestigingsplaats, versterkt de economie en bevordert een duurzame leefomgeving.
De provincie vervult op deze opgave zowel een uitvoerende, regulerende, stimulerende als coördinerende rol. Wij zijn zowel wegbeheerder als regionaal regisseur, en passen onze bijdrage aan op de situatie. Wij richten ons op het verbinden en versterken van netwerken en spelen in op vraag en aanbod
Het team Trambedrijf Beheer en Onderhoud (TBO) is onderdeel van het domein Mobiliteit waarin ca 35 professionals werken. TBO voert daarmee regie op het beheer en onderhoud van alle tram OV assets zoals de tramvoertuigen , infra zijnde sporen, bovenleiding en beveiliging, haltes & remise gebouwen, busstallingen tot camera systemen en digitale reizigers informatie systeem-borden (DRIS). Deze dynamische omgeving wordt geleid door de teamleider TBO en is onderverdeeld in een 3-tal werkvelden: Ontwikkeling, Operationeel assetmanagement, Telematica & Informatie.
Wat ga je doen?
Als projectleider wordt jouw inzet vereist op het borgen en verder vormgeven aan een 2-tal lopende projecten. Daarnaast heb je een adviserende en begeleidende rol bij nieuwe vraagstukken en/of projecten.
Project VK+
Het project Vervoerkundige Koppeling Plus (VK+) realiseert een operationele koppeling tussen de SUNIJ lijn en de Uithoflijn, beide light rail lijnen. In het verleden is dit ook wel aangeduid als de Vervoerkundige Koppeling (VK) of deeltracé X en was een onderdeel van het project Vernieuwing Regionale Tramlijn (VRT). Echter zijn er diverse ontwikkelingen in het stationsgebied die aanvullend zijn op wat er in het verleden is afgesproken binnen het project VRT. Daarom heeft het project een nieuwe titel gekregen: “Vervoerkundige Koppeling Plus (VK+)”.
Jij bent de vertegenwoordiger van de Beheerder binnen het projectteam VK+. De verwachte tijdsbesteding is gemiddeld 1 dag per week tot medio 2022. Jij zorgt voor een goede afstemming. Hierbij gaat om technische aspecten op het gebied van materieel en de infrastructuur. Je coördineert werkzaamheden die de Beheerder zelf realiseert, zoals bijvoorbeeld de aanpassing van de Telematica en je stemt af met het projectteam VK+ over de verschillende technische raakvlakken. Denk hierbij aan de lijncode tabel, de boordcomputer, het wiel/rail contact, de As Built gegevens en de benodigde technische testen. Het projectteam VK+ komt één keer per twee weken bij elkaar om de integraliteit van het tramsysteem te borgen.
Project Ultra
Het Ultra project richt zich op het realiseren van een robuust, betrouwbaar en toekomst vast communicatie systeem dat de komende jaren voldoet aan de eisen van de provincie en past in de huidige stand van technologie. Het huidige Indico communicatie systeem is aan vervanging toe.
Binnen het project Ultra draag je bij aan onder andere Single Point of Contact voor cluster Materieel binnen TBO, Single Point of Contact richting de voertuigleverancier, CAF. Hiervoor beschik je over kennis van de raakvlakken naar rail-infra, koppelvlakken richting Rail-infra en overige Wal-systemen (Vecom en KAR) en kennis van de diverse voertuigsystemen. Kennis van het huidige EBS-systeem (Indico) en/of het toekomstige systeem (IVU) is een pré.
Taken
Vanuit Predictive maintenance zijn de volgende taken van belang:
Wat neem je mee:
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in technische richting;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van het beheer en onderhoud van railmaterieel;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met de toepassing van ERP beheersystemen;
4. Minimaal 2 keer aantoonbaar als beheerder implementaties van nieuw railmaterieel begeleid en uitgevoerd;
5. Maximaal uurtarief €125,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Een afgeronde opleiding op wo-master niveau (10 punten);
7. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de toepassing van ERP beheersystemen (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in het werken met multidisciplinaire projectteams, waarbij de werkzaamheden minimaal 1 jaar aaneengesloten moeten zijn uitgevoerd (30 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met systeemintegratie van de verschillende boordsystemen in rail materieel (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties:
Persoonlijke eigenschappen:
Kennis:
Ervaring:
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling Offertes op minimumeisen
De Offertes worden eerst beoordeeld op de minimumeisen die in de Offerteaanvraag zijn vermeld. De controle van de Offerte vindt plaats op daadwerkelijke inhoud en naar waarheid, hierbij kan eventueel ook contact gezocht worden met derden. Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor Stap 2 in de beoordeling. De Offertes die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie drie (3) Offertes die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Offertes die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking op de in de Offerteaanvraag genoemde “selectiecriteria te beoordelen in Stap 2”. De tien (10) Offertes die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor Stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige Offertes worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de drie (3) offertes van in onderlinge vergelijking op de volgende gunningscriteria.
– Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
– Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De drie (3) Offertes die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria gaan door naar Stap 4 (Selectiegesprek). De kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de Opdrachtgever nader geverifieerd in hoeverre de betreffende Offertes voldoen aan de minimumeisen en criteria die genoemd zijn bij Stap 2 en Stap 3. Daarnaast wordt getoetst op de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal Stap 3 van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de Gegadigde die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan de in de Offerteaanvraag genoemde competenties. Alle overige Inschrijvers worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 17 augustus 2023, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 18 augustus 2023 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 21 augustus 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.