Tot snel?
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.
Organisatie
SNN is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Wij stimuleren, faciliteren en verbinden ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel.
De activiteiten voor de noordelijke samenwerking richt zich op de facilitering van de overleggen van bestuurders, directeuren en ambtenaren van acht overheden. Hierin zijn nog verbeterslagen te maken qua organisatie en het optimaliseren van de processen rondom de vergaderingen.
De belangenbehartiging namens Noord-Nederland richt zich op het informeren van stakeholders en beslissers op nationaal en Europees niveau, deze activiteiten worden gedaan onder het merk Sterk Noord-Nederland.
Het team Public Affairs bestaat uit acht collega’s; lobbyisten in Den Haag en Brussel, communicatieadviseurs, de bestuurssecretaris Noord-Nederland en de manager Public Affairs. De voorbereiding van de overleggen waarvoor optimalisatie nodig is zijn het overleg van lobbycoördinatoren, het overleg van de secretarissen van de noordelijke samenwerking en de Regiegroep noordelijke samenwerking en de interne bedrijfsvoering van het team.
Opdracht
Je werkt onder leiding van de manager Public Affairs als secretaresse Public Affairs waarbij je verantwoordelijk bent voor de optimalisatie en herstructureren van administratieve processen. Je taken zijn het herstructureren van Sharepoint, het optimaliseren van administratieve en HR ondersteunende processen en de organisatie en processen van de noordelijke overleggen. Tevens het inregelen van de ondersteunende processen, en het vertalen van de jaarplannen van de organisatie naar processen en relevante overzichten op de voortgang en realisatie. Tevens ben je verantwoordelijk dat deze optimalisatie voldoet aan geldende wet- en regelgeving.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring binnen de overheid;
2. Ervaring met Office365, Sharepoint, iBabs, CRM en hybride vergaderen
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
4. Minimaal 5 jaar ervaring aantoonbare werkervaring als managementsecretaresse
5. Aantoonbare ervaring met optimaliseren en herstructureren van administratieve en bedrijfsmatige processen.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 8 jaar werkervaring als management-/bestuurssecretaresse; ( 50 punten)
7. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van officemanagement (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bestuurlijke en hoog ambtelijke ontmoetingen (25 punten).
Competenties
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 8.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 2 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in afstemming op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever (eventueel via Teams) zijn gepland op maandag 12 juni 2023 van 13.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 09-06–2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 7 juni 2023, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Heb je nog vragen? Dan kun je contact met mij opnemen.